Gespot in vrougere tijden!
Welkom Gast ( Log In | Registreer )
![]() ![]() ![]() |
Gespot in vrougere tijden!
| PJN |
Jul 23, 2006 23:40
|
![]() Flitser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 2.384 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Borger Lid Nr.: 85 |
Tjah.. waar moeten we nou een foto van maken dan????
Nr.1 ![]() ff relaxen meid! Nr.2 ![]() Ehm... van 10 min. lopen worden we moe dus maar ff een bakkie doen! Nr.3 ![]() Prins heerlijk wachten in het gras! (horizon staat niet scheef!!!!) Nr.4 ![]() Nou daar zit je dan! Nr.5 ![]() Ships! Jij ziet ook alles he Peet!!!! Nr.6 -------------------- De regels van de fotografie zijn er altijd geweest om tegen in te gaan!
|
| Musicjohn |
Jul 24, 2006 8:28
|
![]() The big boss !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Admin Posts: 38.828 Lid sinds: 7-April 06 Uit: Gouda Lid Nr.: 2 |
Whoehahaha... LOL
Lachen dit hoor. Knap zeg, bij het koffie drinken... hoe heb je dat intdekt daarboven? En nee, de horizon staat niet scheef. Prins heerlijk zit gewoon op één bil. Gr. John -------------------- Zo'n ding wat een "klik" geluid maakt als je het knopje indrukt, en wat ronde kokers met glas er in. Het verschil tussen de verschillende ronde kokers ben ik nog aan het ontdekken.
|
| deff |
Jul 24, 2006 9:05
|
![]() Objectief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.997 Lid sinds: 14-May 06 Uit: Ergens waar ik niet opval Lid Nr.: 69 |
3 en 6 zijn erg leuk.
Ik pas dus echt niet op zon gevoelige sensor. |
| PJN |
Jul 24, 2006 9:31
|
![]() Flitser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 2.384 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Borger Lid Nr.: 85 |
QUOTE(deff @ Jul 24 2006, 10:05 AM) Waarom jij nou weer niet dan?!?! -------------------- De regels van de fotografie zijn er altijd geweest om tegen in te gaan!
|
| JOOP96 |
Jul 24, 2006 15:19
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 7.095 Lid sinds: 23-May 06 Lid Nr.: 103 |
...en wie is die man met die snor...?
-------------------- Achter het masker schuilt de ware gedaante... bij mij werkt het andersom...
|
| PeetPlafond |
Jul 24, 2006 15:28
|
![]() Image Stabiliser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.036 Lid sinds: 30-April 06 Lid Nr.: 43 |
Hey...leuk man... jij zat net even beter voor nr 5.. Bij mij verdwenen de DFF-ers achter elkaar... deze is mooi!
enneeh ja ik zie alles... als ik maar niet door die bril kijk! LOL -------------------- |
| PJN |
Jul 24, 2006 15:31
|
QUOTE(PeetPlafond @ Jul 24 2006, 04:28 PM) Hey...leuk man... jij zat net even beter voor nr 5.. Bij mij verdwenen de DFF-ers achter elkaar... deze is mooi! enneeh ja ik zie alles... als ik maar niet door die bril kijk! LOL Hihihihi.. gooi die bril dan maar weg Alleen 5 baal ik weer dat ik niet alles scherp heb van de club. (eigen schuld dikke bult) -------------------- De regels van de fotografie zijn er altijd geweest om tegen in te gaan!
|
| Gert Paassen |
Jul 24, 2006 18:34
|
![]() Image Stabiliser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.402 Lid sinds: 24-May 06 Lid Nr.: 105 |
Wat een knappe koppen allemaal
-------------------- Groeten Gert
|
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: Thu Jun 20, 2013 2:25 |