Oypo
Welkom Gast ( Log In | Registreer )
![]() ![]() ![]() |
Oypo
| Balletje |
Jun 06, 2012 21:29
|
|
Focusring ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 341 Lid sinds: 12-December 08 Lid Nr.: 1.184 |
Hoi, zijn er hier ook mensen die een OYPO-account hebben? Wat zijn tot nog toe de ervaringen en zijn er nog wat tips en trucs die ik nodig kan hebben? Het "probleem" is dat ik nogal wat tijd kwijt ben aan crosses,hardloopwedstrijden, boottochten,voetbaltoernooien enz. Wel leuk om te doen en als je er een paar kan verkopen is het meegenomen.Maar gezien de stats op mijn oypo-site,zijn er na elk evenement veel bezoekers die graag even de foto's bekijken maar kopen ho maar! Ik deel flyers uit,maak me bekend op de site's van de organisatie en meld me aan bij diverse evenementen. Toch is de verkoop na een paar jaar eigenlijk nogal teleurstellend. Ik hoef er niet van de leven gelukkig,maar had er iets meer van verwacht. -------------------- |
| C@sp@r |
Jun 06, 2012 22:02
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 9.716 Lid sinds: 30-December 07 Uit: Baarn Lid Nr.: 765 |
Ik maak er ook gebruik van.
Veel moet je er niet van verwachten. In het algemeen, maken de betrokken vaak zelf ook foto's, die digitaal in hun computer staan. Dat vinden ze best. Daar maken ze meestal ook geen afdruk van. Ik kijk even in de spiegel, dat geldt misschien ook voor jouw, hoeveel afdrukken laat jij puur voor jouw zelf afdrukken? Ik kom zelf varierend van 2 tot 5 afdrukken per jaar. Waarom zou een ander meer laten afdrukken? Uitzonderingen zijn er natuuurlijk wel als het bijvoorbeeld om de net geboren baby gaat, het nieuwe huis of een vakantie. -------------------- |
| Balletje |
Jun 06, 2012 23:00
|
|
Focusring ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 341 Lid sinds: 12-December 08 Lid Nr.: 1.184 |
Bij diverse evenementen (zoals die Motorcross b.v.) heb ik zelfs verzoekjes gehad,(even die motor met mijn dochter er op,wil je mijn zoon even fotograferen enz), maar kopen ho maar! Het schijnt dat je dus ook gewoon een scherm-afdruk kunt uitprinten en de copywright-mededeling kijk je maar overheen ! Nogmaals,ik vind het leuk om te doen, maar had er iets meer van verwacht,vooral na wat gesprekken op het voetbalveld met fotografen die staan te bluffen,denk ik tenminste,dat ze zo voor 500 Euro per jaar verkopen. Maar ik houd moed,en blijf het een leuke hobby vinden. www.oypo.nl/fdegit -------------------- |
| C@sp@r |
Jun 07, 2012 7:03
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 9.716 Lid sinds: 30-December 07 Uit: Baarn Lid Nr.: 765 |
QUOTE(Balletje @ Jun 07, 2012 0:00) Bij diverse evenementen (zoals die Motorcross b.v.) heb ik zelfs verzoekjes gehad,(even die motor met mijn dochter er op,wil je mijn zoon even fotograferen enz), Dat vragen ze echt niet om een afdruk. Want die foto, hebben ze zelf ook al gemaakt, met hun klik, klak of IPhone. Er is dan een stille hoop, dat hun foto opduikt in een publicatie, hier of daar. QUOTE(Balletje @ Jun 07, 2012 0:00) Dat laatste is toch heel belangrijk -------------------- |
| Aart W. |
Jun 07, 2012 9:02
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 7.504 Lid sinds: 5-June 06 Uit: Enkhuizen Lid Nr.: 135 |
Je kunt er geen peil op trekken.
Prijs maakt niet uit. Kwaliteit weet ik niet. De ene keer verkoopje wel en de andere keer niet. Het zij zo. 't Is in elk geval gratis en dat scheelt. Met laatste volleybalfestijn vijfhonderd kijkers en één koper. Was mijn oto maar zo zuinig -------------------- m'n Mac draait als een Gek !! Met 8 GB in zijn b.......k
|
| Balletje |
Jun 07, 2012 16:16
|
|
Tja,allemaal kijken kijken en niet kopen? -------------------- |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: Sun May 26, 2013 5:38 |