volleyballen, charmante bezigheid
Welkom Gast ( Log In | Registreer )
![]() ![]() ![]() |
volleyballen, charmante bezigheid
| Aart W. |
May 19, 2012 11:34
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 7.504 Lid sinds: 5-June 06 Uit: Enkhuizen Lid Nr.: 135 |
Als je daar toch bent kun je net zo goed een keer op de knop drukken. Toch?
-------------------- m'n Mac draait als een Gek !! Met 8 GB in zijn b.......k
|
| Nicole |
May 19, 2012 11:51
|
![]() Lage boompjes vangen veel wind ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: MODERATOR Posts: 17.598 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Koekange Lid Nr.: 84 |
En dan ook nog op het juiste moment op het knopje drukken, is een sportprestatie op zich
-------------------- Kijk naar wat ik je vertel en luister naar wat ik je laat zien - Meet Mini varken Vark - En dat allemaal met een SonyR1, een telelens die heel zwaar weegt en een kapotte macrolens...
|
| Ria |
May 19, 2012 13:09
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 8.035 Lid sinds: 14-February 09 Uit: Alkmaar (NH) Lid Nr.: 1.255 |
Leuke foto van de sportieve dames.
-------------------- Groetjes Ria Sundermann-Bos
|
| Vroem |
May 21, 2012 12:23
|
|
Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 13.860 Lid sinds: 27-April 06 Uit: a/d kust Zeeland Lid Nr.: 33 |
Er zit zelfs een tikje 'beweging' in.
-------------------- Als u de achtergrond niet kent, oordeel dan niet té snel
Ik respecteer ieders mening, doe dat ook met die van mij a.u.b. At the heart of the image |
| Dirk |
May 22, 2012 11:13
|
![]() Flitser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 2.952 Lid sinds: 15-July 09 Lid Nr.: 1.388 |
Hoi Aart,, Je hebt een
Om ze op de foto te zetten.. -------------------- Foto's maken doe je met plezier,,,
al mijn foto's worden door glas genomen (kijk maar naar je lens) |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: Fri May 24, 2013 14:42 |