Gerrit heeft het koud
Welkom Gast ( Log In | Registreer )
![]() ![]() ![]() |
Gerrit heeft het koud
| steenbok junior |
Jan 03, 2011 19:35
|
|
Focusring ![]() Groep: DFF JUNIOR CLUB Posts: 444 Lid sinds: 28-February 08 Lid Nr.: 842 |
jammer foto's weg
|
| Jan |
Jan 03, 2011 19:51
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 23.809 Lid sinds: 1-May 06 Lid Nr.: 45 |
Perfect
Bij 2 zit ik verbaasd naar die grote kop met dat kleine lichaampje te kijken |
| steenbok junior |
Jan 04, 2011 17:00
|
|
Focusring ![]() Groep: DFF JUNIOR CLUB Posts: 444 Lid sinds: 28-February 08 Lid Nr.: 842 |
Jan bedankt voor de reactie.
gr.Kevin |
| Ria |
Jan 04, 2011 20:11
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 8.106 Lid sinds: 14-February 09 Uit: Alkmaar (NH) Lid Nr.: 1.255 |
Gerrit staat er goed op,ja ze hebben het moeilijk in de winter.
Liefs Oma/Bok/ Ria. -------------------- Groetjes Ria Sundermann-Bos
|
| Edwin M. |
Jan 05, 2011 10:41
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 6.196 Lid sinds: 19-March 07 Uit: Naarden Lid Nr.: 508 |
Mooie serie Kevin maar 2 en 3 vind ik echt goed.
Prachtig die zweefvlucht van deze kleine kanariepiet... -------------------- Ca-non (de ~ (m.)) - EOS (de ~ (v.)) - Griekse godin van de dageraad - Ple-zier (het ~) - gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
|
| steenbok junior |
Jan 05, 2011 12:23
|
|
iedereen bedankt voor de reacties.
gr.Kevin |
| Dick |
Jan 11, 2011 19:58
|
![]() Flitser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 2.087 Lid sinds: 20-January 08 Uit: Alkmaar Lid Nr.: 785 |
Kevin Gerrit staat er mooi op,vooral die vliegende,
opa is trots op je ga zo door daar genieten wij ook van. Gr. Dick/ Opa Bok -------------------- Groetjes Dick
|
| Steenbok |
Jan 12, 2011 8:15
|
|
Unregistered |
Kevin ik vind foto 2 en 3 de mooiste.
Foto 1 zou ik wat meer gecropt hebben tot een ander compo. Maar jij wilde perse die schaduw er op hebben. Foto 2 is erg mooi Foto 3 daarop zeiden ze bij EOS rechtzetten en iets croppen. Dat zou inderdaad iets mooier zijn. Gr. Pappa |
| Bagtjuh |
Jan 12, 2011 8:58
|
|
De opdracht chef! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Foto-opdracht Moderator Posts: 34.393 Lid sinds: 14-December 07 Uit: Luidzaren Lid Nr.: 740 |
Nette gerrits zie ik hier.
Nr1 zou je bv een vierkant kunnen snijden Nr2 is gewoon goed,niets meer aan doen. Nr3 mag idd een beetje recht gezet worden maar ik zou niet gaan croppen. Ik zou eerder het zwarte van de vleugels iets lichter zetten. Maar weer een nette serie kevin -------------------- Only after the last three has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!! Seek wisdom, not knowledge--Knowledge is of the past--Wisdom is of the future I don't hate those who hate me & try to harm me.My spirit is strong as a beast & my soul is soft as the wind & my words are swift as a wolf. |
| JohanSR |
Oct 12, 2011 20:42
|
![]() Zonnekap ![]() ![]() Groep: Members Posts: 116 Lid sinds: 15-March 11 Uit: Dordrecht Lid Nr.: 1.959 |
Welke Gerrit
Johan |
| Marwil |
Oct 12, 2011 21:04
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 12.213 Lid sinds: 21-March 08 Uit: 's-Gravenhage Lid Nr.: 874 |
Gerrits zijn weggevlogen Kevin!!
-------------------- 3 x ©anon en enige glaasjes......proost !! http://terhorstmarwil.blogspot.com/ || http://www.pbase.com/horsm ![]() |
| Steenbok |
Oct 12, 2011 21:29
|
|
Unregistered |
Ja klopt Marwil. Photobucket heeft Kevin verwijderd omdat hij nog geen 18 is. Dus is nu op nieuw account begonnen.
Gr. Bokkie |
| Marwil |
Oct 12, 2011 23:27
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 12.213 Lid sinds: 21-March 08 Uit: 's-Gravenhage Lid Nr.: 874 |
Ja hoo dat meen je toch niet!!
Geeft hij dan zijn geboorte datum op!! Of vragen ze die dan, kan ik mij niet meer herinneren. Maar ja ik ben ook al zooooo oud! -------------------- 3 x ©anon en enige glaasjes......proost !! http://terhorstmarwil.blogspot.com/ || http://www.pbase.com/horsm ![]() |
| Bagtjuh |
Oct 13, 2011 8:02
|
|
De opdracht chef! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Foto-opdracht Moderator Posts: 34.393 Lid sinds: 14-December 07 Uit: Luidzaren Lid Nr.: 740 |
Wat een onzin zeg van fotomandje
-------------------- Only after the last three has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!! Seek wisdom, not knowledge--Knowledge is of the past--Wisdom is of the future I don't hate those who hate me & try to harm me.My spirit is strong as a beast & my soul is soft as the wind & my words are swift as a wolf. |
| Ria |
Oct 13, 2011 18:29
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 8.106 Lid sinds: 14-February 09 Uit: Alkmaar (NH) Lid Nr.: 1.255 |
Schandalig dat ze alle foto's verwijdert hebben,
ze hadden ook de foto's die er op staan laten staan, en een bericht sturen dat het niet meer werkt om dat je nog geen 18 ben, maar met Lisa is het zelfde gebeurd. -------------------- Groetjes Ria Sundermann-Bos
|
| BasM |
Apr 22, 2012 18:15
|
![]() Zonnekap ![]() ![]() Groep: Members Posts: 115 Lid sinds: 21-April 12 Lid Nr.: 2.138 |
Wat een onzin zeg, heb daar zelf gelukkig nog geen last van, maar misschien dat je de foto's terug kunt plaatsen?
-------------------- Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen. - F. Daels
Iedereen verdient een morgen. - KWF Kankerbestrijding |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: Wed Jun 19, 2013 23:17 |