Napret.
Welkom Gast ( Log In | Registreer )
Napret.
| deff |
Jul 23, 2006 18:07
|
![]() Objectief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.997 Lid sinds: 14-May 06 Uit: Ergens waar ik niet opval Lid Nr.: 69 |
Ik wilde iedereen die mee is gegaan naar dit aparte thema park even bedanken voor de gezelligheid.
Sommigen van jullie zijn nog druk doende met het thuis komen op het moment van schrijven. Ik vond het een zeer leuke dag en het is voor mij zeker goed voor een herhaling ( nee niet weer het Archeon). De grootste verrassingen waren wel Mariel Petra en Peetplafond die op het laatste ogenblik toch maar besloten om mee te gaan. Tijdens de Valkeniersshow moest Petra weer zo nodig met een woestijnbuizerd op haar arm. Ze stond wild met haar armen te zwaaien van ik wil ik wil. Dat de cameras soms niet werken zoals wij willen daar weten sommigen ondertussen alles van . Alvast een grapje neergezet van een van de figuren die deze stichting rijk is. Mensen nogmaals hartelijk bedankt voor jullie gezelligheid en op naar het volgende gebeuren. |
![]() ![]() ![]() |
| The All Seeing Eye |
Jul 23, 2006 19:44
|
|
Diafragma ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 974 Lid sinds: 5-May 06 Lid Nr.: 52 |
Inmiddels een klein uurtje thuis, wat eten naar binnen gewerkt en de foto's van de kaart getokken....
Ik vond het een zeer geslaagde dag. Ondanks dat het toch warmer was dan ik had verwacht, heb ik er geen spijt van gehad dat ik ben meegegaan. Iedereen bedankt voor een toppie dag, dat zekers voor herhaling vatbaar is. Foto's volgen zsm |
| Aaron |
Jul 23, 2006 19:47
|
![]() Zonnekap ![]() ![]() Groep: Members Posts: 87 Lid sinds: 14-July 06 Lid Nr.: 174 |
QUOTE(The All Seeing Eye @ Jul 23 2006, 08:44 PM) Inmiddels een klein uurtje thuis, wat eten naar binnen gewerkt en de foto's van de kaart getokken.... Ik vond het een zeer geslaagde dag. Ondanks dat het toch warmer was dan ik had verwacht, heb ik er geen spijt van gehad dat ik ben meegegaan. Iedereen bedankt voor een toppie dag, dat zekers voor herhaling vatbaar is. Foto's volgen zsm Hey ik heb een foto er op gezet hij is goed gelukt |
| PeetPlafond |
Jul 23, 2006 20:27
|
![]() Image Stabiliser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.036 Lid sinds: 30-April 06 Lid Nr.: 43 |
Nou, het was zeker een geslaagde dag, gezellig, leerzaam, leuk uitje, toffe mensen, mooie foto's....... Want ....eeehh ... ja ik ben al bijna klaar met bewerken....
Petra die zonodig met de woestijnbuizerd op d'r arm wilde heb ik zelfs ook nog weten vast te leggen... Ze pakte het goed aan... alsof het dagelijkse kost was... -------------------- |
| Nicole |
Jul 23, 2006 21:07
|
![]() Lage boompjes vangen veel wind ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: MODERATOR Posts: 17.589 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Koekange Lid Nr.: 84 |
Zo .... ik ben ook binnen
Tja... mijn camera is nu eindelijk leeg.... zal eens kijken wat ik allemaal geschoten heb -------------------- Kijk naar wat ik je vertel en luister naar wat ik je laat zien - Meet Mini varken Vark - En dat allemaal met een SonyR1, een telelens die heel zwaar weegt en een kapotte macrolens...
|
| Musicjohn |
Jul 23, 2006 22:33
|
![]() The big boss !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: MODERATOR Posts: 38.812 Lid sinds: 7-April 06 Uit: Gouda Lid Nr.: 2 |
Ook ik heb een bere gezellige dag gehad, dankzij jullie.
Morgen op m'n gemak de foto's eens bekijken, en als er iets tussen zit wat een beetje door de beugel kan dan zal ik het hier zeker bijplaatsen. Ik vond Archeon erg indrukwekkend, leuk van opzet en het maakte op mij beslist geen commerciële indruk, in tegenstelling tot sommige andere attractieparken. Voor anderen die hier nog niet geweest zijn is het beslist een aanrader. Gr. John -------------------- Zo'n ding wat een "klik" geluid maakt als je het knopje indrukt, en wat ronde kokers met glas er in. Het verschil tussen de verschillende ronde kokers ben ik nog aan het ontdekken.
|
| PJN |
Jul 23, 2006 22:37
|
![]() Flitser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 2.384 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Borger Lid Nr.: 85 |
TOP DAG. Veel gelachen. En dat is het belangrijkste.
Ook weer wat geleerd vandaag ;) En tjah.. roofvogel.. echt je ziet het he... dagelijkse kost (NOT). Thnxs Deff, voor het naar voren duwen (grote scheiterd die je bent Iedereen bedankt voor een super leuke dag!!!!! -------------------- De regels van de fotografie zijn er altijd geweest om tegen in te gaan!
|
| deff |
Jul 23, 2006 22:44
|
![]() Objectief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.997 Lid sinds: 14-May 06 Uit: Ergens waar ik niet opval Lid Nr.: 69 |
QUOTE(PJN @ Jul 24 2006, 12:37 AM) TOP DAG. Veel gelachen. En dat is het belangrijkste. Ook weer wat geleerd vandaag ;) En tjah.. roofvogel.. echt je ziet het he... dagelijkse kost (NOT). Thnxs Deff, voor het naar voren duwen (grote scheiterd die je bent Iedereen bedankt voor een super leuke dag!!!!! Ik een schijtert ? Nee hoor maar ik zag aan jou ogen dat je dit dolgraag eens mee wilde maken.. ps ik lig ondertussen open. Nee niet door die buizerd maar door me hond, was even vervelend, dacht even de baas te kunnen spelen. Ik heb nu een gat in de muis van me rechterhand. Meneer zijn tand was iets harder dan dat stukje vlees. Jong beest nog net geen jaar 2 augustus . Dus even zijn plaats bepalen ten op zichte van mij. Net zon karakter als ik , nooit opgeven. |
| Nicole |
Jul 23, 2006 23:19
|
![]() Lage boompjes vangen veel wind ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: MODERATOR Posts: 17.589 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Koekange Lid Nr.: 84 |
oops.... .wat zal jij blij zijn dat je hond pas na dit evenement op dit idee kwam en niet voor die tijd ....
(hoe zit je met je tetanusenting) -------------------- Kijk naar wat ik je vertel en luister naar wat ik je laat zien - Meet Mini varken Vark - En dat allemaal met een SonyR1, een telelens die heel zwaar weegt en een kapotte macrolens...
|
| deff |
Jul 23, 2006 23:34
|
QUOTE(Nicole @ Jul 24 2006, 01:19 AM) oops.... .wat zal jij blij zijn dat je hond pas na dit evenement op dit idee kwam en niet voor die tijd .... (hoe zit je met je tetanusenting) Ach kan wel wat hebben Nicole. Tetanus inentingen? Ooit wel eens gehad . Maar zo snel krijg je iets niet hoor . Waarom denk je dat ik nog even wakker ben Er is nog hoop voor mij Nicole.Het is wel niet zon groot gat maar het doet nog steeds flink zeer. |
| Nicole |
Jul 24, 2006 0:19
|
QUOTE(deff @ Jul 24 2006, 12:34 AM) QUOTE(Nicole @ Jul 24 2006, 01:19 AM) oops.... .wat zal jij blij zijn dat je hond pas na dit evenement op dit idee kwam en niet voor die tijd .... (hoe zit je met je tetanusenting) Ach kan wel wat hebben Nicole. Tetanus inentingen? Ooit wel eens gehad . Maar zo snel krijg je iets niet hoor . Waarom denk je dat ik nog even wakker ben Er is nog hoop voor mij Nicole.Het is wel niet zon groot gat maar het doet nog steeds flink zeer. Zoiets kan inderdaad knap zeer doen, zeker op dat soort plaatsen. Pas dan merk je hoe vaak je die gebieden beweegt... En zo te lezen ben je wel zo slim om het niet af te binden.. mensen maken vaak de fout om het gelijk dicht te plakken met pleisters terwijl het veel sneller geneest als je het gewoon blootgesteld houdt aan lucht. -------------------- Kijk naar wat ik je vertel en luister naar wat ik je laat zien - Meet Mini varken Vark - En dat allemaal met een SonyR1, een telelens die heel zwaar weegt en een kapotte macrolens...
|
| PJN |
Jul 24, 2006 10:17
|
![]() Flitser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 2.384 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Borger Lid Nr.: 85 |
QUOTE(deff @ Jul 23 2006, 11:44 PM) ps ik lig ondertussen open. Nee niet door die buizerd maar door me hond, was even vervelend, dacht even de baas te kunnen spelen. Ik heb nu een gat in de muis van me rechterhand. Meneer zijn tand was iets harder dan dat stukje vlees. Jong beest nog net geen jaar 2 augustus . Dus even zijn plaats bepalen ten op zichte van mij. Net zon karakter als ik , nooit opgeven. Hhehehehehehe.. humor! Tjah je hebt je hond onder controle of juist niet he -------------------- De regels van de fotografie zijn er altijd geweest om tegen in te gaan!
|
| deff |
Jul 24, 2006 10:20
|
|
| PJN |
Jul 24, 2006 10:29
|
Ik zit nog ff na te genieten....
Dingen die mij altijd gebeuren... 1. Naar voren gedrukt worden om ff een lief parkietje vast te houden. 2. Een monnik figuur tegen komen die vreselijk moeilijke vragen ging stellen. 3. Half bezopen keizer die raar tegen je begint te lulluh. 4. Peet die opstaat van een bankje en ik die er bijna af donderd. 5. en de rest -------------------- De regels van de fotografie zijn er altijd geweest om tegen in te gaan!
|
| Aaron |
Jul 24, 2006 12:56
|
![]() Zonnekap ![]() ![]() Groep: Members Posts: 87 Lid sinds: 14-July 06 Lid Nr.: 174 |
Maak tog niet uit:P voor un keer
|
| luclodder |
Jul 24, 2006 13:10
|
![]() Objectief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.797 Lid sinds: 22-April 06 Uit: Heerlen Lid Nr.: 9 |
QUOTE(PJN @ Jul 24 2006, 11:29 AM) 4. Peet die opstaat van een bankje en ik die er bijna af donderd. Deed ie toen ook alsof ie het niet in de gaten had? Jaja da's peet! -------------------- |
| PJN |
Jul 24, 2006 13:16
|
QUOTE(luclodder @ Jul 24 2006, 02:10 PM) QUOTE(PJN @ Jul 24 2006, 11:29 AM) 4. Peet die opstaat van een bankje en ik die er bijna af donderd. Deed ie toen ook alsof ie het niet in de gaten had? Jaja da's peet! Jah ook nog echt Luc... niet te geloven he.. ach hij ging wel ff weer zitten zodat ik er niet geheel af zou donderen. Das dan toch wel weer lief van hem he -------------------- De regels van de fotografie zijn er altijd geweest om tegen in te gaan!
|
| The All Seeing Eye |
Jul 24, 2006 13:19
|
|
Diafragma ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 974 Lid sinds: 5-May 06 Lid Nr.: 52 |
Tis zo'n laiverd....
|
| PJN |
Jul 24, 2006 13:20
|
-------------------- De regels van de fotografie zijn er altijd geweest om tegen in te gaan!
|
| PeetPlafond |
Jul 24, 2006 15:43
|
![]() Image Stabiliser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.036 Lid sinds: 30-April 06 Lid Nr.: 43 |
Huh ??
-------------------- |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: Thu May 23, 2013 13:57 |