Hommeltjes op paarse bloem
Welkom Gast ( Log In | Registreer )
![]() ![]() ![]() |
Hommeltjes op paarse bloem
| Creepy |
May 30, 2006 9:18
|
|
Zonnekap ![]() ![]() Groep: Members Posts: 59 Lid sinds: 24-May 06 Uit: ergens rechts in t midden Lid Nr.: 104 |
Deze is vorige zomer gemaakt, met m'n andere camera. Dimage Z2 van konica minolta
![]() Ben benieuwd wat jullie er van vinden -------------------- Pentax ist DL met 18 - 55 mm en 75 - 300 mm objectief
|
| luclodder |
May 30, 2006 10:12
|
![]() Objectief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.797 Lid sinds: 22-April 06 Uit: Heerlen Lid Nr.: 9 |
Het moeilijke van deze soort hommels is dat ze erg zwart zijn, meestal doe ik ze +1 stopje overbelichten zodat meer tekening in het vachtje is. De blaadjes links storen me iets. De witte steen rechts ook.
Verder is dit een leuke plaat. -------------------- |
| Musicjohn |
May 30, 2006 11:09
|
![]() The big boss !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: MODERATOR Posts: 38.817 Lid sinds: 7-April 06 Uit: Gouda Lid Nr.: 2 |
Yip, ben het met Luc eens.
Een leuke plaat, maar een klein beetje overbelichten bij donkere onderwerpen. De blaadjes en steen storen mij niet zo zeer in deze. Soms heb je de compositie ook niet helemaal voor het kiezen. Gr. John -------------------- Zo'n ding wat een "klik" geluid maakt als je het knopje indrukt, en wat ronde kokers met glas er in. Het verschil tussen de verschillende ronde kokers ben ik nog aan het ontdekken.
|
| JOOP96 |
May 30, 2006 13:38
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 7.095 Lid sinds: 23-May 06 Lid Nr.: 103 |
Met beide heren eens...desalniettemin leuke plaat
-------------------- Achter het masker schuilt de ware gedaante... bij mij werkt het andersom...
|
| Creepy |
May 30, 2006 13:57
|
|
Zonnekap ![]() ![]() Groep: Members Posts: 59 Lid sinds: 24-May 06 Uit: ergens rechts in t midden Lid Nr.: 104 |
Dank voor t advies. ga er zeker op letten bij volgende pogingen.
-------------------- Pentax ist DL met 18 - 55 mm en 75 - 300 mm objectief
|
| luclodder |
May 30, 2006 14:05
|
![]() Objectief ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.797 Lid sinds: 22-April 06 Uit: Heerlen Lid Nr.: 9 |
QUOTE(Musicjohn @ May 30 2006, 12:09 PM) Soms heb je de compositie ook niet helemaal voor het kiezen. Als hij bij deze plaat iets meer naar beneden en naar links was gegaan, was die steen achter de bloem gekomen en waren de blaadjes buiten beeld geweest. Je hebt ALTIJD de keuze voor de compositie. Tenzij je gedwongen wordt van een vooringestelde camera en statief een foto te maken -------------------- |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: Fri May 24, 2013 9:15 |