Kleurig
Welkom Gast ( Log In | Registreer )
![]() ![]() ![]() |
Kleurig
| Karin |
Jun 04, 2006 19:57
|
![]() Image Stabiliser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.106 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Beverwijk Lid Nr.: 89 |
Ik vind de kleur er van af knallen.
Wat vinden jullie er van. -------------------- |
| Musicjohn |
Jun 04, 2006 20:14
|
![]() The big boss !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: MODERATOR Posts: 38.784 Lid sinds: 7-April 06 Uit: Gouda Lid Nr.: 2 |
Ik vind dat ook Karin.
Qua compositie had ik (denk ik) liever gezien dat de onderste groene takjes tegen het onderste kader aan zaten, zodat je aan de bovenkant van de bloem ietsjes meer ruimte krijgt. De plaat zou daar naar mijn mening wat rustiger van worden. Gr. John -------------------- Zo'n ding wat een "klik" geluid maakt als je het knopje indrukt, en wat ronde kokers met glas er in. Het verschil tussen de verschillende ronde kokers ben ik nog aan het ontdekken.
|
| Ronaldo |
Jun 04, 2006 20:19
|
|
Unregistered |
Mooie kleuren, Karin. De groene achtergrond vind ik ook heel mooi
|
| Karin |
Jun 04, 2006 20:30
|
![]() Image Stabiliser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 1.106 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Beverwijk Lid Nr.: 89 |
Dank jullie wel voor de reacties.
Ik zal morgen eens verder kijken wat ik kan doen met een andere compo, ik had er niet heel erg op gelet John ik vond die schuine lijn van de bloempjes zelf namelijk erg mooi. -------------------- |
| Nicole |
Jun 04, 2006 21:14
|
![]() Lage boompjes vangen veel wind ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: MODERATOR Posts: 17.533 Lid sinds: 20-May 06 Uit: Koekange Lid Nr.: 84 |
Denk dat snijden zoals john aangeeft de foto nog mooier maakt dan hij nu is. Lekkere kleuren
-------------------- Kijk naar wat ik je vertel en luister naar wat ik je laat zien - Meet Mini varken Vark - En dat allemaal met een SonyR1, een telelens die heel zwaar weegt en een kapotte macrolens...
|
| JOOP96 |
Jun 05, 2006 0:05
|
![]() Sluiter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Posts: 7.095 Lid sinds: 23-May 06 Lid Nr.: 103 |
Je mag het met recht kleurig noemen...wat is rood toch een geweldige kleur! Mooie foto.
-------------------- Achter het masker schuilt de ware gedaante... bij mij werkt het andersom...
|
| Karin |
Jun 05, 2006 11:50
|
Bedankt voor de reacties.
-------------------- |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Versie | De tijd is nu: Mon May 20, 2013 17:12 |