Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Spoed reparatie asfalt
DigiFotoForum > FOTOBEOORDELING > JOURNALISTIEK
Edwin M.
In Velsen Noord bleek dat er een tankwagen vet en olie had staan lekken op een kruispunt. De gehele dag aan het werk geweest en daarna nog even door voor deze spoedklus. Het oude asfalt werd verwijderd en wij brachten de nieuwe teerlaag weer aan.

Ik vond het net geen snappies maar het is ook geen top serie want ik had alleen maar een kleine compact camera bij me. Maar het geeft wel de sfeer weer bij het werk in de late avond en nacht.

Deze werkdag was om 04.15 begonnen en ik was thuis en hard aan het weekend toe om 23.45 dezelfde dag...

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
Ellie Wijman-Loots
afro.gif afro.gif afro.gif
Andre
een hele lange dag dus... afro.gif
(ik vraag me hierdoor wel af hoe het met jullie rij-en-rusttijden verhaal zit)
Jan
Mooi geworden afro.gif

Ik denk dat er ook wat wachttijden bij te pas komen
Andre
QUOTE(Jan @ May 01, 2011 15:30)
Mooi geworden afro.gif

Ik denk dat er ook wat wachttijden bij te pas komen
*

Wacht tijd = werk tijd...
Edwin M.
Dank Elli, Andre en Jan voor jullie opmerkingen...

Ik heb overdag de tacho zo veel mogelijk pauze laten maken maar inderdaad klopt dit niet helemaal... Maar het gaat tenslotte om de rijtijden en niet om de werktijden.

Daarom vrijdag vrij gehad om te compenseren...

biggrin.gif
Andre
Kijkaan... gaat dus goed komen afro.gif
Marwil
Kijk dat zijn nog eens mannen. Gewoon doorgaan totdat de boel af is!
En niet zeuren of huilebalken maar gaan met die banaan. Zelfs over koffie hoor je ze niet zeiken

Daar kan die Delftenaar ja ik bedoel onze Baght die die stille Willie altijd aan het kietelen is 'n voorbeeld aan nemen.
Edwin M.
Mooi gesproken,

VRIEND uit het Haagsche...

afro.gif
Marwil
Thnx......, die delftenaar hoor en zie je nou niet!
Vroem
Plaat 1 & 2 vind ik wel wat hebben, door de 'wazige' figuur aan de linkerkant geef je wat beweging mee.
Netjes. afro.gif
Edwin M.
Dank je Vroem.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.