Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Gewone oeverlibel
DigiFotoForum > FOTOBEOORDELING > MACRO & CLOSE-UP
Annet
Gisteren gekiekt, en vandaag op waarnemingen.nl gedropt om na te gaan welk merk het was. Het zij er zo veel dat je daar niet zomaar uit komt. gek.gif
Die site is erg makkelijk als je iets niet weet, een aanrader.

user posted image
koor
Nou Peter, hier kan ik alleen maar van kwijlen....
Dit lukt me nooit van m'n levensdagen...
Althans niet met deze camera...
Prachtig is ie en haarscherp!!!!!

great.gif
Pandora
QUOTE(Peter @ Jun 20, 2007 22:11)
Gisteren gekiekt, en vandaag op waarnemingen.nl gedropt om na te gaan welk merk het was. Het zij er zo veel dat je daar niet zomaar uit komt.  gek.gif
Die site is erg makkelijk als je iets niet weet, een aanrader.

prachtig,hij lijkt wel van goud afro.gif

die site staat al 2 dagen onder favo's wink2.gif
Annet
Beide weer bedankt.

Koor, kan jouw camera ook wel, ben ik van overtuigd.

Ron, heb hem hier nu ook maar eens onder favo's neer gezet.
ga er wat meer gebruik van maken, normaal keek ik er alleen
JOOP96
Mooie scherpe foto van een neuspulkende gewone oeverlibel... mooi ook die bes-achtige achtergrond... afro.gif
Annet
QUOTE(JOOP96 @ Jun 20, 2007 23:06)
Mooie scherpe foto van een neuspulkende gewone oeverlibel... mooi ook die bes-achtige achtergrond...     afro.gif
*

2funny.gif 2funny.gif daar had ik dus geen erg in gehad. anders had ik hem een zakdoekje gegeven biggrin.gif

Oh ja, dank je wel. icon_lol.gif
Sjef
peter hij is weer toppie hoor en ja ik zoek iedere keer aan het water waar ik langs kom en zie er soms een maar niet zo dat ik dichtbij kan komen maar komt mischien nog maar deze van jou is echt toppie afro.gif afro.gif afro.gif
en nog een fijne avond groeten sjef
Edwin M.
Nog zo'n top foto! Je ziet zelfs de dunste lijntjes. Prachtig! Complimenten vanaf deze kant van het toetsenbord.

afro.gif
Annet
Sjef en Edwin, beide bedankt voor de complimenten.

Het is een lastig diertje om te schieten, op het moment dat je denkt "ik heb je"
dan smeren ze hem weer. Lukt dat wel en hij is scherp geeft dat wel weer voldoening.

Eén ding ben ik wel achter gekomen, net als de zweefvlieg en andere insekten, zoals het lhb tje, zijn er verschrikkelijk veel verschillende, dus er valt nog wel wat vast te leggen.

Mocht er iemand nieuwschierig naar zijn dan wil ik nog wel een link plaatsen naar een site met al die verschillende lieveheersbeestjes.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.