Hallo Joop en Koor,
Deze Olympus C-8080 heb ik in 2005 aangeschaft nadat ik de fotozaak bij mij om de hoek ( www.fotobooms.nl ) was binnengestapt voor mijn eerste SLR.
De winkelier vroeg mij wat ik wilde gaan fotograferen en of ik van plan was lenzen te gaan verwisselen.....
Vooral omdat ik macrofotografie erg leuk vind en deze camera standaard over supermacro instelling beschikt werd mij deze camera aangeraden.
De geboden mogelijkheden voor deze prijs en het vermijden van het risico van vuil op de chip door het verwisselen van lenzen, die weer met hoge kosten verwijderd moet worden gaven destijds de doorslag.
Intussen heb ik een workshop natuurfotografie en basiscursus digitale fotografie gevolgd met medecursisten met diverse camera's, waaronder diverse SLR's en nog steeds niet overtuigd van de noodzaak van een SLR (voor mij op dit moment).
Ik merk steeds meer dat een goede fotograaf betere resultaten boekt met een wegwerp camera dan een slechte met een dure SLR met de mooiste lenzen.
Hiermee zeg ik niet dat ik een goede fotograaf ben hoor......

Het is mij ook een raadsel wat dat kleine witte dingetje op die ene teen van deze kikker is....