Auteur Topic: Horse power run 2019 (voor MoTo)  (gelezen 149 keer)

Offline Bagtjuh

• Administrator
  • Sr. Member
  • Geslacht: Man
Horse power run 2019 (voor MoTo)
« Gepost op: 29 september 2019, 11:15:24 »
Een special voor MoTo:

Van de horsepowerrun 2019 (die ieder jaar in april word gereden hier in Veenhuizen)

Ze mogen niet na 1920 gebouwd zijn!!

Dus heel veel lekkers te zien en vol op genieten als ze voor bij mijn huis komen.

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money.

Offline Andre

• Administrator
  • Sr. Member
  • 1st computer rule: GIGO -> Garbage in, Garbage out
    • Mijn webstee...
Re: Horse power run 2019 (voor MoTo)
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2019, 11:51:34 »
Leuke bewerking!
"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation" - John Young, Astronaut

Offline MoTo

• Sr. Member
  • Als je een schrijvvout vind, mag je hem hebbe
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2019, 21:04:58 »
Baghtju, leuk, wilde dat ze bij mij langskwamen. De straat zal wel vol rook hangen als ze langs zijn.
Leuke bewerking, bietje zoals toen de afdrukken eruitzagen, Om het compleet te maken zou je een ander , yoen wel bestaand, formaat kunnen kiezen en dan zijn mooi kartelrandje erlangs.
Gr. MoTo (die zijn naam blijft)

p.s. alleen jammer dat ik omgezondheidsreden zelf niet meer mee mag doen  :-\

Doet me denken aan mijn beginjaren van het motorrijden. Was op een BMW 69. Een met een kickstarter. Ik woog toen nog pas 65 kilo. Had de motor de hele nacht buiten gestaan. Benzinekranen open. Beide carburateurs voltteren. Links 3 en rechts 5 tellen. 2 maal trappen zonder contact. Contact aan en dan moet die bij de 3e trap lopen. Niet dus. Dan op de linker cilinder gaan staan om meer kracht te hebben op de kickstarter. Weer trappen. Sloeg de starter van dat krang terug tegen je schenen. (Godgloeiende  :-X) Aanduwen. In de 2 versnelling, ernaast rennen, bij voldoende snelheid op de buddy springen om druk op het achterwiel te hebben. Koppeling los en dan maar hopen dat die aansprong. Lukte dus 2 - 3 maal niet. Zweten, jas los en uit en op de grond. Weer rennen en ja, eindelijk liep die. Jas weer zoeken, motor aan de praat houden, sloeg dus af.  Weer aantrappen. Na een kwartier aankloten kon je dan eindelijk wegrijden. DAT was leuk!!!!

Offline Bagtjuh

• Administrator
  • Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2019, 08:54:42 »
Straat zeker niet vol met rook hoor!
Wel genieten van de oh zo mooie geluiden.

Pokkepokkepokke.....
Je ziet ze bij wijze heen en weer gaan de zuigers.

Maar als je wilt.....april 2020 is er weer eentje hier hoor.

Bagtjuh nodigt je van harte uit om te komen kijken als dat lukt.

Heb trouwens nog bewegende beelden......later hier te zien.
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money.