Auteur Topic: Ik hier....?  (gelezen 5879 keer)

Offline Andre

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1292
  • Geslacht: Man
  • 1st computer rule: GIGO -> Garbage in, Garbage out
    • Mijn webstee...
Re: Ik hier....?
« Reactie #30 Gepost op: 01 november 2019, 13:50:37 »
Ook Leon fijn dat je er weer bent.

Langzaam maar zeker komen bekende namen weer in beeld, Fijn!
"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation" - John Young, Astronaut

Offline Vfrood

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 4
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2020, 23:54:01 door Vfrood »

Offline Andre

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1292
  • Geslacht: Man
  • 1st computer rule: GIGO -> Garbage in, Garbage out
    • Mijn webstee...
Re: Ik hier....?
« Reactie #32 Gepost op: 24 maart 2020, 09:27:03 »
Welkom Kars!!
"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation" - John Young, Astronaut

Offline Annette

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik ben fotogretig
Re: Ik hier....?
« Reactie #33 Gepost op: 24 maart 2020, 21:42:15 »
Even voorstellen...
Mijn naam is Annette. Fotografie is belangrijk voor mij. Het is mijn manier om creatief te zijn en te ontspannen. Ik 2 drukke banen. Ik ben projectleider en vastgoed adviseur. Ik fotografeer met een Nikon 750. Digitale lenzen en analoge. Geen telelens, verder eigenlijk van alles. Macro, creatieve fotografie, landschap, avond/nacht, urban, etc. Eigenlijk alles behalve vogels. Ook doe ik mee aan het fotoproject 3x50 6e editie (eerder al de 5e editie). 50 fotografen maken 50 weken lang een foto met een 50mm lens en plaatsen deze op de site 3x50.nl.  Ik hoop hier van jullie te leren en misschien kan ik hier ook nog iemand inspireren!   Groetjes Annette

Offline Andre

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1292
  • Geslacht: Man
  • 1st computer rule: GIGO -> Garbage in, Garbage out
    • Mijn webstee...
Re: Ik hier....?
« Reactie #34 Gepost op: 24 maart 2020, 21:46:05 »
Hoi Annette,

Leuk je hier ook te zien!
Zoals je gezien hebt is hier nog niet veel gebeurt, maar met zijn allen maken we er wat moois van.
Als je nog een forum-onderdeel mist, laat het even weten.

Groetjes!
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2020, 22:24:09 door Andre »
"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation" - John Young, Astronaut

Offline Bagtjuh

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1156
  • Geslacht: Man
Re: Ik hier....?
« Reactie #35 Gepost op: 25 maart 2020, 08:30:57 »
Annette en Kars welkom vanuit een zonnig en koud Veenhuizen.
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money.